تبلیغات موبایلی و تلفنی

از میان انواع روش های تبلیغات جدید، تبلیغات تلفنی و موبایلی یا به عبارت کلی‌تر تبلیغات در سطح دستگاه‌های کوچک و قابل‌حملی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند، به‌شدت رواج پیدا کرده است.

به کمک این دستگاه‌ها و استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توئیتر و… به‌سادگی پای تبلیغات به این ابزارها نیز باز شده است. اما در استفاده از این رسانه‌ها نیز باید نهایت دقت و توجه را به‌کار برد، زیرا ممکن است بی‌برنامگی و تبلیغات انبوه باعث آزار مخاطبان شود.

هر یک از این روش‌های جدید تبلیغات در صورت اغراق و بی‌برنامگی می‌توانند موجب اثرات معکوس بشوند.

تبلیغات چاپی

تبلیغات چاپی در گذشته یکی از مهم‌ترین ابزارها در دستان صنعت تبلیغات سنتی بود اما امروز با وجود فناوری‌های گوناگون، تبلیغات چاپی کمی عقب‌نشینی کرده است. تنها موضوعی که همچنان باعث اثرگذاری تبلیغات چاپی می‌شود، تمایز و تفاوت آن است.

تبلیغات چاپی چیست؟

به فرایند چاپ و تکثیر طرح هایی که توسط گرافیست ها انجام می شود تبلیغات چاپی می گویند.

این طراحی ها برای انواع مختلف محصولات چاپی مانند: بنرهای تبلیغاتی، کاتالوگ، سربرگ، ست اداری، بروشور  انجام می شود. 

نوعی از تبلیغات سنتی چاپی تبلیغات مطبوعاتی مثل تبلیغ اتفاقی مهم از طریق روزنامه ها و نشریات است.

از نکات مهمی که باید در طراحی چاپی مد نظر داشت عبارتند از:

۱٫طراحی حرفه ای

با یک طراحی خلاقانه و حرفه ای می توانید خیلی سریع تر مخاطب خود را جذب موضوع خود کنید.

۲٫چاپ به طور حرفه ای

هنگام چاپ هر یک از محصولات چاپی دقت لازم را داشته باشید و در یک چاپخانه حرفه ای محصول خود را چاپ نمایید.

یکی از ویژگی های مهم  تبلیغات چاپی در مقایسه با سایر شیوه های تبلیغاتی پایداری و ماندگاری بالا است،  تبلیغات چاپی دوام بسیار زیادی دارند و زمان بیشتری نزد مشتری باقی می ماند، به همین دلیل سرمایه گذاری در کارهای چاپی می تواند برای صاحبان کسب و کار  اثربخش باشد.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *