انواع تبلیغات سنتی چیست و در چه جاهایی باید از آنها استفاده کرد؟

حالت شب

تبلیغات موبایلی و تلفنی

از میان انواع روش های تبلیغات جدید، تبلیغات تلفنی و موبایلی یا به عبارت کلی‌تر تبلیغات در سطح دستگاه‌های کوچک و قابل‌حملی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند، به‌شدت رواج پیدا کرده است.

به کمک این دستگاه‌ها و استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توئیتر و… به‌سادگی پای تبلیغات به این ابزارها نیز باز شده است. اما در استفاده از این رسانه‌ها نیز باید نهایت دقت و توجه را به‌کار برد، زیرا ممکن است بی‌برنامگی و تبلیغات انبوه باعث آزار مخاطبان شود.

هر یک از این روش‌های جدید تبلیغات در صورت اغراق و بی‌برنامگی می‌توانند موجب اثرات معکوس بشوند.

تبلیغات چاپی

تبلیغات چاپی در گذشته یکی از مهم‌ترین ابزار در دستان صنعت تبلیغات بود اما امروز با وجود فناوری‌های گوناگون، تبلیغات چاپی کمی عقب‌نشینی کرده است. تنها موضوعی که همچنان باعث اثرگذاری تبلیغات چاپی می‌شود، تمایز و تفاوت آن است.

دربارهمهرانا ماربینی
در شبکه های اجتماعی:

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *